Müşteri Memnuniyeti
Özdilek, sunduğu hizmetlerde ve üretim süreçlerinde sahip olduğu müşteri memnuniyeti prensiplerine uygun bir şekilde çalışmalarını devam ettirmektedir.
Özdilek markası altında bulunan tüm şirketler ve işletmeler, müşterileriyle kurduğu duygusal ve samimi bağı; taviz vermediği kalite, müşteri odaklı yaklaşım, sürekli gelişim ve çalışanlarından müşterilerine kadar hissettirdiği dürüstlük çerçevesinde sürdürmektedir. Özdilek’in temel felsefesi her zaman ve her durumda “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti”ni sağlamaktır. Tüm üretim ve satış faaliyetleri müşteri memnuniyeti üzerine kurularak “Müşteri varsa biz varız.” ilkesiyle hareket edilmektedir.
Müşteri memnuniyetini sağlamanın yanı sıra doğayı ve çevreyi de koruma bilincine sahip Özdilek, organik tarımdan elde edilen pamuklardan ürettiği Sadem ürünlerini geleceğe umutla sunuyor. Bu bağlamda doğayla dost çalışmalarını sürdüren Özdilek Holding, Türkiye Erozyonla Mücadele Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı (TEMA) ile iş birliği kurarak yaptığı ağaçlandırma projesi kapsamında, seçili Sadem organik ürünlerini tercih eden misafirleri için Özdilek Vakfı Hatıra Ormanı'na bir adet fidan bağışlayarak, Sadem kullanıcılarının gelecek kuşaklara daha yaşanabilir bir dünya bırakmak adına yapılan çalışmaya destek olmalarını sağlıyor.